follow follow

Saturday, April 16, 2011

rakan2 blogger..alfatihah..

hm,dah lama rasenya tak update blog ni.
menghabiskan sisa-sisa terakhir untuk hadapi final minggu
memang sukar,tapi alhamdulillah,segala test,assignment,
bola kelantan yang hanya seri malam ni,
dan keputusan pilihan raya Sarawak

segalanya dah pun selesai hari ini..

pada hari selasa minggu ni,
saya dikejutkan dengan kematian seorang tokoh
tokoh yang sangat-sangat boyfriend saya sayangi
Haji Bador Hamid..

kehilangan arwah begitu memberi kesan
walaupun saya tak pernah dan tak sempat berjumpanya
tapi saya tahu betapa berjasanya arwah
dalam menyatukan keluarga besar nya
dalam menjaga keluarganya dan alan sebaik-baiknya

ye,saya juga bersedih..
walaupun saya belum lagi menjadi sebahagian keluarga dia..
tapi saya dan alan sungguh merasa kehilangan

sama2 kita sedekahkan alfatihah kepada arwah atok
semoga rohnya dicucuri rahmat..

AL-FATIHAH.....

2 comments:

  1. Al-Fatihah... semoga rohnya dicucuri rahmat..

    Kak Nida juga baru kehilangan salah seorang ahli keluarga semalam.. akak ipar suami Kak Nida kembali kepada penciptaNya.. Al-Fatihah

    ReplyDelete
  2. hm,perit memang perit,tapi itu hakikat yang kita semua akan kembali pada Pencipta..salam takziah pada kak nida juga..

    ReplyDelete