follow follow

Friday, May 7, 2010

akhirnya aku...

salam..aloha ;D


sekarang ni da tibanya aku memulakan blog ni..
4 unknown reason,i have to commite in writing lah sebab aku punya pendapat sendiri dalam setiap yang berlaku di sekeliling aku sekarang ni..


Kenapa perlu berBlog?
1.kerana nak berkongsi wutever pendapat dengan semua org especially my frens lah kan..aku suka bercerita,dan aku suka mendengar cerita..so medan blog boleh jadi tempat semua orang meluahkan perasaan mereka pada aku dan bertukar pendapat..(i'm a good listener tao)..benda ni boleh wat aku berfikir lebih jauh dan aku mungkin akan lebih memperbaiki diri aku ni kearah yang lebih baik..;D


2.aku punya pendapat sendiri untuk dikemukakan bagi setiap yang berlaku di sekeliling aku sekarang ni..yelah,aku ni sebagai seorang perempuan,seorang anak,seorang adik,seorang kawan, seorang dari rakyat malaysia,seorang dari penghuni dunia ni,dan yang paling penting,seorang hamba kepada Tuhannya..so aku perlu untuk selalu up to date dengan keadaan semasa dan nyatakan pendapat aku kerana walaupun suara aku ni kecil,tp ia lantang untuk menunaikan semua tanggungjawab aku sebagai seorang manusia..


3.untuk biar orang lain lebih dekat dengan aku,sebab aku ni agak 'peMendam rasa'..hee,agak susah untuk bercerita dengan org lain apa yang aku rase sebelum ni..tapi sebenarnya penting untuk kita Meluahkan dan berkongsi perasaan kita kat orang lain ni..sebab kita akan lebih terbuka dan hati kita lebih tenang..apa salahnya berkongsi benda yang gembira dengan orang lain kan?kerana orang itu akan merasai kegembiraan yang sama dan bila kita bersedih,kesedihan tu akan kita kurangkan dengan Berkongsi dan meluahkan..so ape tunggu lagi?Lets start berBlogging!

No comments:

Post a Comment