follow follow

Monday, November 29, 2010

cuti semester dan perasaannya!

''tatkala kekasih tersenyum,hati ini berkata,
dialah lelaki itu,yang hanya membawa bahagia,
tatkala kekasih menangis berlinang air mata,
hati ini berkata,dialah lelaki itu yang harus aku jaga''


huhu,kita mulakan sesi penceritaan kita hari ne dengan quotes di atas,khas untuk yang tersayang..:)
jiwang skit okeh!


hehh,ye,ye..sekarang student2 uitm sedang hangat bercuti semester,ada yang kerja,ada yang balik kampung dan melipat gandakan berat badan mereka,ada yang sedang menanti untuk diijab kabulkan(ehem2--->dituju khas untuk pasangan classmate aku,esah dan yasir yang sedang menantikan hari bahagia mereka)..


hehe,bagaimana pulak aku?duit takde lagi la nak kawen,dan disebabkan itulah,incik love kita bekerja sambilan di restoran makanan segera,a&w di seremban..dan aku dah pun balik ke kampung minggu lepas,dan menjadi suri rumah sepenuh masa dan melepaskan gian aku nak tengok cerita2 feveret aku ~greys anatomy,csi,ghost whisperer,bones setiap hari smbil menanti kepulangan hubby dari tempat kerja(aku memang berbakat jadi suri rumah sepenuh masa,hihi)..


thee,arini kita just bercerita pasal cutiiii shaja,seronoknya bercuti dan menghabiskan waktu hanya untuk rehat,dan bila da keje nanti,susah da nak dapat kesempatan macam ni..dan pada waktu ni lah aku rasa bersyukur sangat menjadi seorang pelajar,kalo dulu asyik tergila-gila nak kje je sebab pkir dpat duit aje,bila lagi nak cuti lame2 camni ye tak? 


hah!minggu depan mungkin aku akan mengusha-usha result final exam aku hari tu,agak takut ketika ini sebab ini 1st sem degree,mungkin pemarkahan jauh berbeza dengan diploma nanti,dan aku jugak dah pun sampai ke shah alam semula untuk menantikan tarikh 1hb disember untuk convo aku sempena tamatnya diploma aku haritu..ish,perasaan sumenye ade,takut,malas,sejuk(sebab hujan) dan rindu untuk bertemu my alan nanti..hehehhe,dan aku nak wish kat korang sume,lets have fun with d holiday ye!:)


fatanahzakirah~

No comments:

Post a Comment