follow follow

Sunday, February 20, 2011

ini berita gembira.kemalangan part 2

19 februari 2011,jam 11malam

tengah bawak moto
my mucuk alan follow dengan sebuah moto lagi di belakang
tujuan:untuk print result lab

dari jauh tengok sebuah kereta gen2 kaler purple berhenti tunggu traffic light
dan saya pun berkhayal(mengantuk)
tibe2 rase dekat je keta tu
dan saya brek mengejut
cuba untuk cilok mengelak langgar kereta itu
dan akhirnya excident
kepala kena dulu,bergegar rase kepala(pening)
moto menghempap saya
saya takleh bangun
cuba cari alan
rupenya die park moto kat tepi
soulmate saye tu tlg agkat moto
org lain pun dtg tolong
luka di lutut agak besar

alan col jiha(my housemate)
jiha datang dengan shy
saye baring ditepi jalan
mula rase mual
mereka gi panggil ambulan kat pusat kesihatan uitm
saya dan alan naik ambulan...

bersambung...

fatanahzakirah

No comments:

Post a Comment