follow follow

Monday, February 7, 2011

korang gemuk??baca sini!



salam.selamat petang!

sebelum korang teruskan membaca entri ini saya nak tegaskan,entri ini tidak langsung berniat untuk kaitkan dengan sesiapa , tidak mahu menyindir , mengutuk@mengeji sesiapa , ini lebih kepada pengalaman diri saya sendiri.so jangan sesiapa emo okeh !

Perempuan zaman sekarang , memang takkan lari dari masalah nan satu ni , iaitu badan lebih berisi ( lebih sedap bunyinya dari dipanggil gemuk.thee )..

jarang , terlalu jarang perempuan yang kurus halus mulus zaman sekarang ni.
ada tu memang ada,tapi bandingkan bilangannya dengan yang perempuan lebih berisi itu , hah , mana yang lebih ramai ? hoho

lelaki lainlah , dorang lebih banyak buat kerja ( iyelah tu ) , 
ada yang merokok , sebab tu ramai yang kurus .

merokok membahayakan kesihatan,mekacih.

sekarang ni saya pulak yang melalui zaman itu ,
ye . zaman itu . zaman penuh gelap ......

oh , lupakan dulu kenapa saya jadi gemuk , mari kita merasai betapa best nya jadik gemuk ne..huh?ape rasa?

1.tak perlu risau nak makan banyak
(dah alang2 gemuk tu,lantak aje.)

2.duit pun cepat sangat habis kebelakangan ni,oh ye,sebab beli aiskrim,coklat cadburry,apam balik pun ada...

3.tak boleh dah pakai baju ketat2
(bagus untuk wanita yang nak berubah daripada seksis kepada tidak berapa nak seksa)

4.orang kata muka berisi ni lebih terserlah keayuan dan kegebuan kulit .
(macam tipu,haha)

5.suka bila ramai yang bagi perhatian,
''eh,dah lama tak jumpa,makin BERISI lah awak sekarang ye...''

6.bila kita berjalan sikit,mula termengah2,padahal baru berjalan tak sampai sedepa..

7.bila tido atas katil,katil kita akan mula berbunyi2
(sebab menampung berat berlebihan ye) gagaga :D

okeh,pada sesiapa yang ada masalah macam saya tu ~be happy ,
 bukan korang sahaja yang laluinya..saya juga begitu..waaa T.T


fatanahzakirah

6 comments:

  1. rini:zaman gemuk takleh diet dh..xmenjadi diet tu..hihi

    ReplyDelete
  2. ohhh... betapa stress nya saya membaca entry kamoo ini!!!!!!!

    ReplyDelete
  3. haha,adakah kamu juga serupa cik syana?haha

    ReplyDelete