follow follow

Saturday, March 5, 2011

kamu prihatin?lihat sini!

say taknak cakap banyak
geram,marah semuanya ada!


kamu pun akan marah dan bengang bila..
seekor anak kucing yang LANGSUNG TAK BERSALAH
dibunuh,disepak dengan kejam
di bumi MALAYSIA ni!


saya ingat kat negara luar je yang ada manusia yang perangai macam syaitan  ni
rupenya kat malaysia pun ade
lihat video di sini anak kucing dibunuh kejam-dasar pengkid celaka! sekiranya anda prihatin!


:'(
feel sorry for that kitten,
p/s kalo ikotkan ati,saya doa je biar pengkid itu mati nanti,biar mak bapak dia sampai tak cam mayat dia!
tapi saya masih doakan dia supaya bertaubat...


fatanahzakirah

3 comments:

  1. huhu sampai hati dia..langsung xada perikemanusiaan..aku pn dh post kat fb & blog.. :(

    ReplyDelete
  2. hm,tau tape,mmg geram yg amat bile tgk video tu..

    ReplyDelete
  3. saya tak berani nak tengok!! takut tragis sangat.. huhu

    ReplyDelete