follow follow

Saturday, October 1, 2011

cerita sedih.

30hb september 2011

birthday ayah saya 29hb
dan saya lupa wish
ye,memang saya anak yang teruk
sampai ayah dah touching dan merajuk
tapi memang benar2 terlupa
what to do...

tapi petang tu jugak dapat balasan

hari jumaat memang kitorang budak rumah memang takde kelas
tapi ditakdirkan 4org kwn2 serumah saya ada lab petang tu pada pukul 2
dan saya pun br dapat tahu ada discssion dengan lecturer pukul 230 petang
saya keluar rumah pukul 215petang

habis discussion,saya pergi makan abc dengan incik bf~

balik rumah
pukul 536 petang,ditemani incik bf
sampai depan pintu
nampak pintu gril terbukak

dalam fikiran
''nape budak2 ni balik awal sgt?''

dan masa tu dah pk bukan2

ya allahhhh
laptop akuuu!

cepat2 masuk dalam rumah
pergi bilik kawan2
tgk laptop dorang yang diletak atas meja dorg sume lesap
laptop saya bawah katil?
turut lesap!

mengalir air mata sebab laptop tu akak bagi
henset yang akak bagi pun pencuri jahanam tu curik!


sob3..laknatlah ke atas pencuri itu
selagi tak dipulangkan barang kami
takkan halal dunia akhirat :'(

No comments:

Post a Comment