follow follow

Friday, February 17, 2012

kenapa?kenapa??

dulu...
masih di zaman remaja
pakaian pun menjolok mata
mungkin sebab dah terbiasa
perangai itu di bawa ke hari senja(?)
bila dah tua remaja
hati makin tak selesa berpakaian seperti itu lagi
tambahan pula ada yang memerhati

tubuh mula ditutup sedikit demi sedikit
biar apa orang nak kata
niat di hati nak jadi cantik di mata Dia yang Kuasa

jadi hobi baru aku kini merayau ke layar fb
mencari baju muslimah sejati
tapiii
semuanya mahal macam nak mati
dengan duit pTpTpu mcm aku ini
tidaklah mampu untuk membeli
adoi,bagaimana nak jd muslimah sejati
kalau aku kedekut begini
dulu bajuku hanya RM10
baju muslimah tidak ada ke yang RM10 juga?
waahhh,banyak betul cabaran nak menutupi
aurat aku ini
untuk tatapan si suami
yang bakal Tuhan beri nanti..

sedihnya hati ini
tak dapat beli baju muslimah(s) yang berkenan di hati.....

p/s:kepada peniaga-peniaga busana muslimah yang murah dan boleh dibeli borong,tolong pm saya!

1 comment:

  1. sabar2..ade hikmahnyer tu.xpe nnti sy buke butik baju muslimah dgn harge yg paling murah kat shah alam tu.. & sy bg diskaun..ehehe

    ReplyDelete